Interne kwaliteitscontrole

Onze bedrijfsfilosofie is gebaseerd op de klantgerichtheid en de drang naar kwaliteit van zowel onze interne als externe medewerkers. Door gebruik te maken van een beproefde interne kwaliteitscontrole zorgt Home Office ervoor dat uw vertalingen steeds kwalitatief en stipt worden geleverd. In combinatie met een ervaren en uiterst gemotiveerd team staat dit controlesysteem garant voor vertalingen van extreem hoge kwaliteit.

Permanente evaluatie van onze vertalers

Onze jarenlange ervaring in de vertaalsector heeft er mee voor gezorgd dat we intussen een uitgebreid internationaal netwerk van honderden hoogwaardige vertalers hebben opgebouwd. Onze proactieve aanpak, waarbij we mogelijke vertalers eerst screenen via proefvertalingen voordat ze effectief beginnen te vertalen voor Home Office, laat toe om al een eerste kwaliteitsschifting door te voeren. Eens deze vertalers kwalitatief goed zijn bevonden, worden alle daarna volgende vertalingen beoordeeld door onze revisoren in overeenstemming met ons permanente kwaliteitscontrolesysteem. Op basis van deze beoordelingen wordt een gemiddelde waardering berekend. Deze objectieve cijfers stellen Home Office in staat om alleen vertalers te selecteren die een constante hoge kwaliteit leveren.

Feedback

Onze revisoren geven indien nodig rechtstreeks feedback aan de vertaler. Indien er extra vragen zijn waarbij de expertise en kennis van de klant nodig zijn, zullen zij deze vragen ook proactief aan u stellen. Van elke opdracht wordt bovendien alle relevante informatie bijgehouden, zodat we voor eventuele verdere opdrachten steeds een beroep kunnen doen op de reeds gedeelde expertise.